18:05
Пам’ятка вчителю «Поради щодо організації уроків під час війни»

Пам’ятка вчителю «Поради щодо організації уроків під час війни»:

  1. Психологічна підтримка та спілкування — головна мета навчання нині. Встановіть емоційний зв'язок з учнями – запитайте їх, як минули вихідні, який у них настрій. Обговоріть плани, мрії на майбутнє – таким чином, у дітей з’явиться важливе позитивне підкріплення.

  2. На початку уроку, проводьте повторення вивченого з попереднього уроку, заняття мають бути орієнтовані на повторення. Краще не розпочинати урок з опрацювання нових тем.

  3. Варто уникати негативних оцінок та великих за обсягом домашніх завданьатомість слід створювати для учнів ситуації успіху, позитивну мотивацію, хвалити їх.

  4. Із розумінням ставтеся до неуважності учнів. У зв’язку з війною та стресом діти почали гірше зосереджуватися, а отже, їхня здатність засвоювати навчальну інформацію зменшилася .

  5. Говоріть із дітьми про їх емоції та почуття. Нагадуйте про інформаційну гігієну користування ґаджетами. В умовах інформаційної війни педагогам важливо розвивати в учнів критичне мислення та разом вчитися перевіряти інформацію, розпізнавати фейки, маніпуляції, аналізувати різні точки зору. Особливу увагу приділяти патріотичному вихованню.

  6. Під час навчання разом виконуйте дихальні вправи – це допоможе учням заспокоїтися, сконцентрувати свою увагу для подальшого навчання засвоєння нового матеріалу..

  7. Основна частина уроку повинна бути інтерактивною та цікавою для сприйняття. Виділяйте час для фізкультхвилинок, обговорення та ігор.

  8. Підсумок уроку – створення так званої «історії успіху», похваліть дітей за їхні старання.


 

Категорія: Сторінка психолога | Переглядів: 78 | Додав: marykopyn | Рейтинг: 0.0/0