Пам’ятка вчителю «Поради щодо організації уроків під час війни»:
-
Психологічна підтримка та спілкування — головна мета навчання нині. Встановіть емоційний зв'язок з учнями – запитайте їх, як минули вихідні, який у них настрій. Обговоріть плани, мрії на майбутнє – таким чином, у дітей з’явиться важливе позитивне підкріплення.
-
На початку уроку, проводьте повторення вивченого з попереднього уроку, заняття мають бути орієнтовані на повторення. Краще не розпочинати урок з опрацювання нових тем.
-
Варто уникати негативних оцінок та великих за обсягом домашніх завдань.Натомість слід створювати для учнів ситуації успіху, позитивну мотивацію, хвалити їх.
-
Із розумінням ставтеся до неуважності учнів. У зв’язку з війною та стресом діти почали гірше зосереджуватися, а отже, їхня здатність засвоювати навчальну інформацію зменшилася .
-
Говоріть із дітьми про їх емоції та почуття. Нагадуйте про інформаційну гігієну користування ґаджетами. В умовах інформаційної війни педагогам важливо розвивати в учнів критичне мислення та разом вчитися перевіряти інформацію, розпізнавати фейки, маніпуляції, аналізувати різні точки зору. Особливу увагу приділяти патріотичному вихованню.
-
Під час навчання разом виконуйте дихальні вправи – це допоможе учням заспокоїтися, сконцентрувати свою увагу для подальшого навчання засвоєння нового матеріалу..
-
Основна частина уроку повинна бути інтерактивною та цікавою для сприйняття. Виділяйте час для фізкультхвилинок, обговорення та ігор.
-
Підсумок уроку – створення так званої «історії успіху», похваліть дітей за їхні старання.
|