Безкоштовна психологічна допомога під час війни.

Корисні посилання щодо допомоги та підтримки в ситуаціях насильства, торгівлі людьми, складних життєвих обставин

1. Національна "гаряча лінія" для дітей та молоді: 0 800 500 225 або 116 111 (безкоштовно зі стаціонарного та мобільного телефонів, анонімно),

Messenger @childhotline.ukraine,

Instagram @childhotline_ua,

Telegram @CHL116111.

2. Національна "гаряча лінія" з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації: 0 800 500 335 або 116 123 з мобільних або стаціонарних те ... Читати далі »

Категорія: Сторінка психолога | Переглядів: 42 | Додав: marykopyn | Дата: 22.09.2022

Пам’ятка вчителю «Поради щодо організації уроків під час війни»:

  1. Психологічна підтримка та спілкування — головна мета навчання нині. Встановіть емоційний зв'язок з учнями – запитайте їх, як минули вихідні, який у них настрій. Обговоріть плани, мрії на майбутнє – таким чином, у дітей з’явиться важливе позитивне підкріплення.

  2. На початку уроку, проводьте повторення вивченого з попереднього уроку, заняття мають бути орієнтовані на повторення. Краще не розпочинати урок з опрацювання нових тем.

  3. ... Читати далі »

Категорія: Сторінка психолога | Переглядів: 51 | Додав: marykopyn | Дата: 22.09.2022

Як заспокоїти дитину під час сирен?

Перший крок — пояснення і нормалізація. Потрібно пояснити дитині: «Я бачу, що ти боїшся, цей неприємний звук справді лякає. Але коли ми чуємо сирену – це значить, що наші захисники побачили загрозу і зараз її знешкоджують. Тож цей звук означає, що нас захищають».

Другий крок — підтримка. Потрібно сказати дитині: «Я з тобою і буду з тобою весь час. Хочеш, я візьму тебе на ... Читати далі »

Категорія: Сторінка психолога | Переглядів: 48 | Додав: marykopyn | Дата: 22.09.2022

Чим можна відволікти учнів в укритті?

  1. Співати хором.

  2. Слухати в навушниках аудіоказки та музику.

  3. Пластилін .(ліплення фігурок чи предметів, патріотична тематика).

  4. Вправа «Погода»: можна йти, можна стукати пучками пальців (краще нігтями): спочатку сонечко і легкий вітер (йдемо-стукаємо повільно, м’яко і тихо), потім вітер міцніє, починається дощ (йдемо швидше і тупаємо). Дощ посилюється — тупаємо сильніше, злива — стрибаємо, гроза — ураган &mdash ... Читати далі »

Категорія: Сторінка психолога | Переглядів: 47 | Додав: marykopyn | Дата: 22.09.2022

ПАМ'ЯТКА ПРИ СТРЕСІ

  • ЯКЩО ЛЕГКА ЛИХОМАНКА: накинути на себе ковдру і тісно зав'язати її спереду навхрест – дати тілу теплий і міцний каркас.
  • ЯКЩО КАЛАТАЄ СЕРЦЕ: злегка стукаємо по грудній клітині – один легенький раз в секунду, зі словами «Я є», «Я стою», «Я в порядку».
  • ЯКЩО ПІДНЯВСЯ ТИСК: упираємось ногами в підлогу і дихаємо: рівний довгий вдих – рівний довгий видих, повторювати кілька разів.
  • ЯКЩО КРУТИТЬСЯ ГОЛОВА: уважно дивимося на свої ноги, поки не зрозуміємо, що маємо під ногами міцний г ... Читати далі »
Категорія: Сторінка психолога | Переглядів: 61 | Додав: marykopyn | Дата: 31.03.2022

zobrazhennja_viber_2022-03-31_15-51-27-899.png

Як ми можемо допомогти дітям, поки російський воєнний корабль поспішає своїм маршрутом?

1. Зменшити гучність відео про війну. Ми не можемо не моніторити новини. Але для дітей краще, аби вони не чули голоси коментаторів та ведучих, які транслюють тривогу. Якщо можемо, читаймо новини. Або дивімося їх, коли дитина не поряд.

2. Допомагаємо собі заспокоїтися через тіло, оскільки вони відчувають нашу тривогу («Якщо моя мама така доросла і всесильна боїться і нервує, значить, я теж боюся і нервую»). Тому п’ємо воду і даємо пити дітям. Дихаємо методом квадрату, який дозволяє заспокоїтися найшвидше: вдих 4 секунди, затримуємо подих на 4 секунди, видих на 4 секунди, затримуємо подих на 4 секунди.

... Читати далі »

Категорія: Сторінка психолога | Переглядів: 63 | Додав: marykopyn | Дата: 31.03.2022